IDAG ÄR DET MIN FÖÖÖDELSEDAG!




Du sover sött i rosenrött

Aaaaaah, här är jag
IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG!

P. gessle



Jess idag blir jag ett år äldre.. tänk att man kan bli ett år äldre bara på en dag! hehehe ; D

Jag känner mig dock inte gammal! hehehe för det är jag inte!!!.. än hehehehehe



Imorse väckte min älskling mig med frukost på sängen.. han hade dukat upp med macka o yogurt.. o en bulle.. han var nog lite trött för när jag skulle ta bullen hade han lagt den upponer på tallriken HAHAHA så himla gullig! tack honey! <3

Han hade köpt en jättefin sten som hade kinestecken på o så stod det ögonsten! fiiin!


Jag har ju redan fått 2 par skor av honom men han hade även ett till lite större paket åt mig.. En jordglob i svart o silver som jag velat ha jättelänge!!! =) Ja har till o med bloggat om att jag vill ha en sån.. o så hade han hittat en o köpt den till mig! gud va glad jag blev!!! =D















Kommentarer:
Postat av: Madde

GRATTIS på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag idag!Nu har du bara ett år kvar till 25! =)Fin jordglob, mycket snyggare än de vanliga i färg =)kram!

2009-10-06 @ 11:37:47

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits