Dagens (hrrm) outfit Torsdag =)

 <- Observera snygg zebrakopp! =)


imorse blev det ingen dagens outfit riktigt.. för jag var uppe med tuppen och hoppade i träningskläderna o tog en kaffe o banan..

Sedan bar det av till min jobbarkompis första spinningpass på ett nyöppnat ställe.. han har lett förut men det var första gången på ett tag =)

Så ja o Mirja bestämde oss för att gå! =) vi var 6 tappra själar kl kvart i 7!!!!!!! på morgonen.


fast sen kände jag mig väldigt pigg o fräsch resten av dagen o passet var roligt!!




Jag avslutade den här dagen med att träna volley som vanligt på torsdagar.. I LOVE IT!!! ja hatar när träningarna tar slut o längtar till nästa vecka..  o  sen är ju Emmi o jag typ BÄST!!!! hehe .. lr ja vi tycker det själva iallafall ; )

 

nu ska ja sluta slå på tangentbordet så min älskling kan få sova.. o ta en dusch!


Hörs imorrn hörni.. FRIDAY!

pussssssssss 






Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits