Tidningstips!

Idag kom Bali som bilaga med Aftonbladet. 27:e boken i ordningen av 30. Det är ganska skönt att det är över snart.. ja blir tokig av att komma ihåg att köpa guiden varje vecka. har missat en gång och då var det Sydney från mitt drömresmål Aussie ( Australien). Panik! Men som tur var så kunde man efterbeställa den och jag har redan fått hem den =)



Men det var faktiskt inte Aftonblades Lonely Planets guideböcker ja skulle tipsa om utan:

VAGABONDS AFRIKA-SPECIAL





Är man intresserad av att resa till Afrika så kan den här tidningen vara kul att läsa!

Jag skulle jättegärna åka till Afrika.. Men jag är lite feg där.. lite rädd för det okända.. allt från "klass-skillander ( jag menar hatar dom mig?) till aids!


Men ja vill!! Jag vill dock göra en grupp resa.. te.x ala rosa bussarna!





Dom hade en resa som hette: Kilimanjaro, Safari och Zanzibar.
Då skulle amn först betiga Kilimanjaro, sedan åka på safari i några dagar till något berömt ställe ( som till o med min mormor hade hört talas om ;P ) o sedan sola o bada på Zanzibar! låter som en fantastisk resa!

Här är länken till rsan jag just beskrev: http://www.rosabussarna.com/publish/softadmin.aspx?id=3&JourneyId=21


Rosa bussarna har även resor till andra ställen i världen. har inte riktigt hunnit kika in hemsidan ordentligt men skall göra det! =)

www.rosabussarna.com


nu ska ja sussa. sov gott!!





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits