Hit o dit o bak o fram..?

okej..

När jag kom hem .. efter att ha gått hem (i snöovädret).. hittade jag en avi på golvet.. mycket märkligt eftersom jag inte beställt nåt..

kände direkt.. fan oxå! då det enda jag beställt som inte kommit är en halloweenkostym från USA.. för 2 månader sen!!!  o javisst! någon har så vackert dragit pengar på kortet.. o paketet är "ett företagspaket" från USA. bra att de kom TRE dagar EFTER halloween...

så summerat:

Vi bestämde oss för att inte gå ut på halloween i år.. vilket nu innebär att jag har TVÅ HELT OANVÄNDA HALLOWEEN-KOSTYMER!

Bra jobbat sofie!! hahaha =)

trodde ju inte den från usa skulle dyka upp när ja inte hörde nåt på nästan en månad o då var ja ju tvungen att ha en ny..

men aja shit happens så är det.  Nu behöver ja inte oroa mig i 2 år för kostym iaf.. bara se till att man är i ungefär samma storlek =)



haha



O ja.. idag bestämde jag mig för att gå hem för att sluta lite tidigare o min skjuts ( älskling) slutar inte förren vanlig tid 17.00

o vädret bestämde sig för att idag är det dags för första snön här i min stad!

huuuh! det var snorkallt kan jag säga hehe



men man får även se de bra sakerna.. ryanair har sänkt priset på flygbiljetterna till när vi ska till London i Juni och vi ska ut till mor o far o boka hotell o flyg ikväll =D



men först ska ja hämta ut ett visst paket på posten när fredrik kommer hem.. hrm... ;P


Kommentarer:
Postat av: idah

hehe.. och ag är avis på att du ska se dem i london ;P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits