=) =( =) =(

Idag vaknade jag och mådde sisådär.. jag var igår hos tandis och karvade bort hud från min visdomstand som ville upp.. det gör lite ont nu..

o som sagt imorse så mådde ja illa.. gick till jobbet lite senare.. men sen mådde jag bra! =) eller ok ..

har idag ätit lunch på detta vis:  Yougurt i en mugg via 2 sugrör!

Träffade Antonia och söta Kevin efter jobbet på fika.. Det var mysigt!!!! fast dom hade ingen smothie.. dom hade slut =(( ja frågade vad dom hade för annat drickbart.. hon kollade på mig som om hon tyckte jag var en konstig prick hahah ja fick förklara att ajg hade tandverk =)


Till kvällsmat blev det soppa.. det gillade min mun då den inte behövde tugga  hahaha =)


Imorgon har vi volley!!! längtar som vanligt!!!! wooohooo!



Har ju som sagt skapat en Bon Jovi spellista på Spotify.. lyssnar på  Skivan Destination Anywhere  .. MKT BRA I MUST SAY! =) Gillade ju redan innan queen of New Orleans och resten av skivan verkar gå i samma stil! det tycker vi om.. även om det inte är lika mycket power som i några andra av deras låter tex.  Living on a prayer, Its my life, you give love a bad name etc etc..



längtar efter att min utbildning ska starta men det är inte förren i maj.. Kommer bli lite mindre social då men jag hoppas mina kära vänner kan stå ut med det.. det är trots allt "bara 10 mån".. 10 mån av ett liv är inte sååå mkt =)



ja o honey ska på bio o fira på fre.. ska se 2012... o gå ut o käka! ska bli supermyspys =D


fast jag missar idol.. tv4 play!!!!!!! =))))

on my mind:
   
   
   
   
   


=D




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits