Bokat hotell och flyg!

Man måste bara älska Ryanair.. visst dom tar ut extra avgifter för att tugga tuggummi i stort sett, men nu ska iallafall jag min familj och älsklingen åka med dom till london nästa år..

vi betalar ca 1100 kr t/r per person.. det är helt sjukt! då har vi inte med oss mer en handbagage men det spelar ingen roll då syftet med resan är Bonjovi konserten.. sen är det så dyrt i london ändå så man shoppar inte ihjäl sig av den anledningen heller ; P


vi har bokat ett hotell som ligger i närheten av westminster (big ben) o alltså i southbank,southwark. Vi hittade ett 3 stjärningt för under 1000 lappen var för 3 nätter.. jag tycker det är helt outstanding!!

såhär ser hotellet ut:

  




Det ser helt ok ut och blir säkert superbra!  skönt med badrum på rummet.. det hade vi inte förra gången vi var i London.. men då bokade vi verkligen ett budgethotell.. det hotellet har ju sedan blivit omnämt i världens sämsta hotell.. hrm.. hahaha .. så det kan bara bli bättre alltså!! jag är optimistiskt!!

=D

 

Kommentarer:
Postat av: idah

ta med mig :(

Postat av: idah

haha allt går bara om man vill ;P har en polare som har en skit stor resväska.. hon får plats i den och vi är lika lång typ.. du har inget val längre ;)

2009-11-05 @ 11:29:47
URL: http://emilssonidah.blogg.se/
Postat av: idah

vaa? Jag har åkt med ryanair och vi fick ta med fler väskor.. iofs så fick vi betala extra för dem.. men jag kan betala ;)

2009-11-05 @ 12:04:11
URL: http://emilssonidah.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits