volleyball!

File:Beach volleyball ball.jpg    

yeah baby!


igår var det premiär för beachvolleyn! vi var 5 tappra själar där hahah =) känns som det var en del som inte hade tilltro till vädret igår kväll haha

men det var helt ok.. det var soligt ganska stor del. lite mulet och vi klarade oss undan moln tills kanske kvart i 7 då kom det in ett stort moln som mörklade hela vilsta hehe

lagom till att vi hade fått på oss kläder,strumpor o skor kom de första dropparna.. jag var nöjd med att sätta mig i bilen 2 minuter senare när regnet började ösa ner.. stackars mina lagkompisar som cykla.. jag vill inte byta =P


Har lite ont i bena idag.. vältränade ben HERE I COME! haha


Ikväll ska ja träffa emelie.. =) trevigt!! undra om hon vill följa med till Utegymmet här i stan? ja tror vädret skall hålla sig någorlunda shysst idag!


btw.. tur att sverige gick till final i eurovision.. hade vart lite tråkigt utan sverige =D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits