Pojkspolingar på moped..

Fy farao.. ja höll på o köra på en galen kille på moppe idag.. RÄTTNING.. en kille på moppe höll på o köra på mig!


Dom kommer 3 stycken.. 2 i täten och kör som jäkla galningar på cykelbanan, säkert minst 50 förbi folk som går..
Sen kör 2 av dom ut via ett övergångsställe ut på vägen.. o håller fortfarande samma hastighet..


Sen kommer den 3:dje jäkla idioten rent ut sagt!!!! o gör samma sak 2 meter!!!!!! framför mig! han kommer i stort sätt nästan rätt ut på min bil..

shit va rädd ja blev!!!! ja slängde mig på tutan o bara skrek rakt ut:
- HUR FAN KÖR DU???!!!! JÄVLA IDIOT!!!!! Av ren chock!

o killen bara vänder sig om  kollar på mig .. flera ggr.. undra om han blev lite rädd... !!! hoppas det!!!


Dessa ungar o deras moppar är livsfarliga.. det är inte konstigt att det händer olyckor! man kan inte bara kasta sig ut från en cykelbana via ett övergångsställe ut i vägen utan att ens titta!!!



Ja tycker lite synd om kille OM det är så att killen var lite utanför och inte ville hamna efter de andra 2.. men det är det som är så tokigt.. Man har inte riktigt rätt tänk i 15-års ålder .. Man tror fortfarande att man är odödlig.. precis som jag trodde när jag var yngre och red en massa.. =D 

Sen vaknade jag upp en dag och insåg att shit jag kanske inte ska galoppera så hösten nästan ligger i kurvorna.. jag är ju INTE ODÖDLIG! =P

och det här som hände är inte första ggn.. igår när jag kom i en rondell och redan var inne i den kör en bil in "framför" mig men det var med ok marginal men sen kommer en mopedist och kör rätt in bakom den första bilen och precis framför mig!!!!

Det är det här dom inte fattar.. dom kan inga trafikregler och dom fattar inte deras moppar kan gå snabbare än en bil!

suck!!!!!!!!

o ja! jag inser att jag låter gammal.. ja behövde inte ens vi leg när jag skulle köpa snus åt en jobbar kompis.. =P


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hahha, ja dem är livsfarliga! Jävla mopedister =) Det var en olycka på ett övergångställe, vid radhuset, för någon vecka sen med en moppepojke som bara kört rätt ut över övergångsstället! Ambulans, brandbil och polis fick komma! Hoppas han lärde sig något! Kramis

Postat av: Anonym

PS, de kanske skulle lyssna på låten "10 små moppepojkar" eller vad den heter...Hallå moppepojkar tänk på hur ni kör.... =) Kram

2009-05-20 @ 22:05:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits