märklig handling =)

Igår var ja o hunnybunny o veckohandlade i vanlig ordning.

Fast det var en märklig handling.. innan vi åkte till första stoppet så skulle vi hämta ut mina (fina) kläder från H&M som hade kommit.. då passade vi även på att kolla kontoutdragen.. o då stod det en så söt man som var mongolid framför fredrik i kön.. 
Av nån anledning så kom jag att tänka på den där listan man har fått några gånger på mail: 100 sätt att irriterad din omgivning!

på den står det ta ut pengar och skrik YES vinst igen!!!! när pengarna kommer hehe..

iallfall så vänder sig den här mannen om till fredrik och säger nåt i stil men jag det var BRA eller nåt sånt när han var klar.. hehe vi tyckte han av söt iallfall! =)

Sen åkte vi vidare till Lidl som var första stop och där i kassan fick vi samma tjej som förra v som hade sagt att vi sammarbetade bra med att packa i kassarna .. dom har ju dom bekant inget rullband där..


o så igår iallafall så säger tjejen :
- er känner jag igen! det är ni som sammarbetar så bra =)

hahah vi är igenkända på Lidl.. jag kände mig som ja o fredrik har vart tillsammans i 100 år och åker o handlar som vi alltid har gjort hahah.. på ett mysigt sätt alltså ; )


Sen åkte vi till Ica maxi och där var det nån galen tant som började säga saker till mig..


aja konstigt var det =)


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

hahhaha, igenkända på lidl =) det är bra! =) kram

Postat av: mamma mu

HeHE JAA du vad en del tanter e konstiga som tilltalat en var som helst .hon kanske var lite mongolida hon med.....eller var det en tant i 46-års ålder som trodde hon var rolig .....Kramiz Kaffe i morrn eller kram kram

2009-05-26 @ 21:55:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits