leeedig daaaag!

idag har jag vart ledig =DD
honey oxå!!
Har haft en så himla härlig dag!!


Vädret har vart på topp!!!  


vi kickstartade dagen med ett träningspass på friskisgymmet.. ben! Sedan gick jag till Make up store för min lektion (äntligen) som jag fick i julklapp!


Fredrik var o klippte sig och sedan shoppade vi present till Antonia till imorgon! Ska på Antonias Examensfest imorgon hurra hurra hurraaa!

åkte hem, gick en prommis.. såg Bevvan haha e helt fast!


efter detta åkte vi o kollade hur det såg ut hos
MoJ..  Kan sammanfattas i ett ord  KAOS!! Men dom hade fått till köket som var jättefint och vardagsrummet likaså! Men övervåningen skall vi inte prata om.. hehehe

köpte bella pizza mmmuuuummmsss!! =D


Åkte till Kjula och spelade Plump med famlijen ända fram till nu halv 2 nångång då vi styrde kosan hemmåt!


Supernajs dag!!!!


Enda som hade kunnat få upp den här dagen nått pinnhål hade var om vi vann på våran trisslott =P


God natt på er..

Kommentarer:
Postat av: Madde

haha, ja nu har ni sett vårat kaos som vi bor i =) men det blir väl klart någongång får man hoppas =) och då är det nog värt allt slit! kramis

2009-05-30 @ 20:10:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits