knäskadad

ooont det gör ont.. när jag går trallalaaa..!


Igår var jag ute och sprang.. vill gärna vara en sån där hurtig typ som ser oförskämt fräscha ut när dom är ute och springer ; )

Jag tyckte jag var duktig för att vara mig.. jag sprang 4 km.. jag var dock tvungen att stanna i ca 15 sek när hjärtat började slå dubbelslag efter att en brandbil hade skrämt halvt ihjäl mig genom att slå på sirenerna precis bakom ryggen på mig... precis efter att en beredskapsbil gjort samma sak...!!!! =P

När jag kom fram till stan gick jag till friskis och väntade på fredrik som var o gymmade!


Efter språngmarshen fick jag väldigt ont i mitt problenknä.. : S  o imorse när jag vaknade gjorde det fortfarande ont.. ja hade tänkt träna bräda idag.. men jag tror jag ska gå ut och promenera istället!


Sedan ska jag till madde o johan ikväll och kolla hur det går med radhuset!! kanske tar med mig nån fikabit av nåt slag.. finns det några nyttiga fika grejor? hmm =)  Ska bli kul att se hur långt dom har kommit iallafall!!!

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Tack för fikat och besöket =) Det var trevligt! =) Ni får komma igen när köket är på plats, nu liknar det mest en byggarbetsplats överallt! =) kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits