Jag vill känna att jag lever

men är det nu som sjunger den? hehe =)


Well igår kände jag verkligen att jag levde.. ja brukar göra det varje dag i ju för sig.. men igår var det en bergodalbanedag!

Det började med att 2 högar med långärmade tröjor rasade ner över mig på morgonen när ja skulle klä på mig.. sendan fortsatte det med att blixtlåset på min väska gick upp.. o sen bara kändes dagen allmänt fel! =(
o muulet var det heela dagen..

jag var orolig för volleybollen.. eftersom vi har beach är man ju så beroende av vädret.. jag kan åka när det är mulet ok men INTE om det regnar.. då är det ju som att springa runt i gegga!


Men som en gåva från himlen ; ) så sprack det upp ca en halvtimme innan träningsstart och höll i sig hela kvällen! tack för det!!!!

Det var mer folk där än i förra v! jejj!!!!


Och då.. de där 2 timmarna var det lyckligaste på hela dagen för mig igår!! jag tycker det är så rooligt att spela volleyboll!! tiden bara flyger iväg! ÅH LYCKA!
varför slutade jag någonsin med det från första början?? =P

hehe nu ska vi bara se till "tanterna" får vara med i laget! lr hur MI? =D


Kul o träffa Sofie oxå.. länge sen man såg henne.. hon spelade när jag gick förut! =)


=)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits