Irriterad.

piggar upp mig med gamla bilder =)


Dessa något inspirerad av M ; )

Det var förra hösten eller våren och löv på studsmattan =) men kul ändå!!



New york New york baby. I`m coming back to U!

1.Jag vid Ground Zero. Gamla WTC tunnebanestationen. Skylten  var som en spegel men jag vill minnas att den såg ut ungefär som kortsidan på en busshållsplats för att förklara.. som en stor billboard ca några dec. tjock =)
2.Gata i NY som jag tog bild på. Yellow Cab Company =P


1. Jag på Staten Island Ferry med Manhattan i bakgrunden. Ja har håret i ansiket o ser allmänt konstig ut.. Men det är den bilden jag har haha
2. Mahattan från Staten Island Ferry ( utan mig =P) Jg borde göra en tavla av den bilden!



poolhäng i kjula 2008 =) åh va jag ser fram emot sommar 2009!!!




Madde o ja på Singing bee =P


hahah fyfan snyggaste bilden på mig o emlie en blöt kväll! =P




hahaha vi avslutar med det .. nu är ja litte gladare.. synd bara att den här datorn låser sig när jag försöker kolla på gamla bilder på cdskivor!!.. hade vart kul =)

Have a nice evening!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits