Guif

vi hade supertur.. fick ett bra bord så vi såg en storbildstv perfekt.. jag honeybunny och Danne... =)   det började illa.. Allingsås ledde hela första halvlek.. andra halvlek tog våra grabbar igen och gick om.. men det höll inte hela vägen..


jag vill inte vara bitter... men hur kan man inte få en straff när våran kille blir armbågad ner i marken? ... hur kan sävehof ha fler utvisningsminuter i första halvlek men även fler straffar??? ja  tycker faktiskt att det kanske inte är så smart att ta en domare från göteborg när det är allingsås och eskilstuna i final... I FINAL!!!!

fan!!!! såhär känner jag... JÄVLA CP IDIOT DOMARE... HUR KAN MAN VARA SÅ INKOMPETENT!!!!!???!?!?!?!??!?!?!?!?


visst det kanske är så att Allingsås skulle vunnit ändå och det kan jag verkligen köpa.. men det känns surt att man har mycket att önska av domaren när matchen är över!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




sen tycker jag  BRA JOBBAT KILLLAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jävla härligt 2:a i serien!!! så bra!!!!


ja kommer gå på fler guif matcher nästa säsong!!!

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/handboll/article5107972.ab
först blev jag FÖRBANNAD... men det är som han säger det.. nästa år.... DÅ JÄVLAR!!!!!




o hur lätt är det när killarna ni möter är hur långa som hellst.. o gamla.. men hey .. dom går i pension snart =P
hahahahahaha





Ok!!! ja blev lite bitter ett  tag.. men nu är det ok.. det här är vad killarna ha för sig just nu =) boys will be boys!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits