Earth gubs ; P

efter jobbet tänkte jag att jag skulle åka ut till tuna park och köpa en sarong från matthew wiliamsons kollektion.. dom hade saronger.. men den i fel färg.. tyvärr.. =P

Men på vägen in såg jag det andra jag skulle köpa på min lilla shoppingtur.. JORDGUBBAR!!

så ja shoppade en låda på väg ut.. hehe killen som sålde dom var nog inte härifrån då han pratade ganska dålig svenska.. men jag var "välkommen tillbaka till affären" =)


han sken verkligen upp när jag ville ha en låda!  Det måste ha vart min goda gärning för idag!




sen skickade jag mms till älsklingen o skrev att det blev efterrätt ikväll.. där gjorde jag den andra människan glad inom loppet av 5 min =D


ska göra lite nytta nu.. borde vika kläder ( min garderob ser ut som ett bombnedslag).. o sen funderar jag på om det är dags att ta fram sommarskorna.. lr ska jag vänta till i juni? =)


                  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits