Semillon Chardonnay


Vintips! 


Jacobs Creek Semillon Chardonnay är det godaste vita vinet jag vet!  Ett tips OM man  gillar SÖTA viner som jag =D

 
Men infor morgondagen ( midsommar ) tänkte jag införskaffa detta vin (nedan till vänster)  eftersom jag vill ha en box.. nu tänker jag inte dricka en hel box men vi ska ju börja vid lunch imorgon ; P



 


också en Semillon Chardonnay.. man ska gå på det man vet att man
tycker om =)


Sen att dessa 2 viner kommer ifrån Australien är ju bra!



Jag skulle vilja prova på att sköta en vingård i Austaliens outback.. i Barossa Valley eller kanske Yarra Valley..



Önska kostar ingenting..!


=)

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Hoppas ni hade en trvlig midsommar & att ni klarade er från regent! =) kram

2009-06-20 @ 22:28:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits