New ideas!

När vi åker till Thailand i vinter så skall vi åka tillbaka några dagar till Ao nang som vi var i sist. Utanför Krabi. Härifrån är det ca en timmes flygtur till SINGAPORE! =)

Så ja.. jag försöker få min bättre? ( ; P) hälft med mig till Singapore medans vi "ändå är där i närheten".

Har hört mycket bra om singapore och jag tror det skulle vara häftigt att se =)


Ja har ett bra upplägg.. tycker ja själv =P

Dag 1: Resan startar med flyg till Qatar , Doha
Dag 2: landar i bangkok, sover en natt
Dag 3: flyger vidare till nästa resmål ( kanske koh chang, koh samui,khao lak.. etc etc.) Stannar 6 nätter.
Dag 8: tar oss till Krabi,Aonang och stannar 5 nätter
Dag 13: Flyger till singapore, stannar 3 nätter
Dag 16: Flyger till Bangkok, stannar 2 nätter
Dag 18: Flyger hem via Qatar, Doha

Visst är det en bra plan =) man hinner sola o bade i 1,5 v o sedan blir det lite stadssem. Fast man kan bada i singapore oxå =)








=)

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

kul & planera resan! =) Ni skulle behöva vara borta lite längre hör jag =) kramis

2009-06-09 @ 18:30:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits