Kickoff

hade en så jäkla rolig dag igår!!!

Vi började dagen med att ät lite macka och dricka kaffe. sedan hade vi lite genomgång om vilka som jobbade var eftersom vi är ett nytt affärsområde nu. Sedan gjorde vi en SWAT analys ett tag och efter det var det lunch.

Sen började det roliga!!!

Aktiviteten var att vi skulle skjuta!!

Vi fick prova nån 22 kaliber eller vad det hette(känndes som knallpulver) sedan fick vi prova 9 millimeters pistoler ( sånna som polisen har) och det var så jääkla coolt! =) Ja tyckte den var roligaste!


Efter det var det Lerduveskytte som jag tyckte var minst kul. Det gjorde ju lite ont när man skulle hålla hagelbössan mot armen.

Sen var det pilbåge och det va rväl oxå ganska kul!

det sista vi sköt var kolsyrepistol. Det var min gren det! Där skjuter man på en tavla som när man skjuter luftgevär.
Jag träffade 3 av mina 4 skott *STOLT*     ; P  jag var näst bäst i min grupp!



Efter detta så hade vi lite fritid.



Sen skulle våra olika lag sköta olika uppgifter inför middagen ( förrätt,varmrätt,efterrätt,dukning och vinprovning)
Vi fick dukning. det var riktigt bra.. vi plockade blommor och dekorera fint =) Sedan blev vi serverade mat och vin av våra  jobbar kompisar hehe.

här är min fina blombukett: jag körde på blå förgätmigej, nån sorts gräs och hundkex =P



Vi hade riktigt tur med vädret




sen en helt knäpp bild:

Jag är i full färd med att berätta för mina jobbarkompisar hur en fotbollsmålis står o viftar med handen och skriker varje tisdag på fotbollsplanen brevid våran volleybollplan.. men det ser onekligen dumt ut.. kolla den viftande handen. haha


hahaha

det finns massor med mer bilder från igår men dom har ingen lagt upp än =)





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits