Grattis Emeliiiiie!

Idag fyller min vän Emelie år =)  hipp hipp hurra!

ja ringde o grattade henne.. jag var först på o ringa YESS! =P haha


Hon e rolig hon, min vän.. ja frågade om hon hade sett tjejkvälls inbjudan ja skickade.
hon tänkte en stund o svarade sen:
- Har du skickat det på ett sånt där eeeeevent!? 

Eh, va email? frågade jag.. hörde inte vad hon sa.. Eeevent sa hon igen..
jag: Jasså du menar EVENT??

följt av asgarv från oss båda!! hahahahah


hur är det med engelskan? =P


denna bild har jag snott av emelie! =)


måste ju köra en repris på den snygga bilden på oss hahaha


hahaha
Klicka f�r att st�nga bilden


Roadtrip till Malmö ( stopp i trollhättan)


På Hilton i Malmö


GRATTIS!


Kommentarer:
Postat av: Emeluttan

hahaha, du är underbar vännen! asg fortfarande åt EVENT,hahaha! Vilka fina bilder också, tack tack tack tack tack!!! Vi höres..PUSSS!

2009-06-04 @ 11:53:32
Postat av: Ägarinnan

hahahaha ja med.. eeeevent! hahahah varsegod =D

2009-06-04 @ 11:57:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits