åter..

hej!

Jag har haft en riktig toppenhelg! =) how about you? ; P

I fredags åkte vi som bekant till tälje!

Gick i lördags upp kl 9.00 för att vara på kalaset kl 11.00. innan 11 ringde dom och ville att vi skulle komma vid 13.00 istället =)

hehe passade oss bra!


Sedan var vi där från13.00 till 03.00 på natten.. party party! vi hade så jäkla trevligt!! riktigt lyckad fest. som innehöll god mat, god bål, vin, massa dans till spotify (haha) och ett fyllesnubbel som min kära älskling stod för. nu har han lite ont i sin fot och vi hoppas att det inte är någon spricka!

I söndags åkte vi tillbaka för att äta resterna till lunch och säga hej då till göteborgarna som hade kommit upp över helgen! fredriks bror med familj! =)

ja tog nästan inga bilder men vi hade ganska ok väder med sol! =)



När vi åkte hem på natten var det nästan soluppgång.. jag försökte fång hur fint rosa det var vid horisonten på bild men det gick lite sisådär =P



Apropå ljust.. ja o honey gick o la oss halv 11 igår för vi var riktigt slut efter helgen. Och då var det ljust ute!! helt sjukt.. det är ju den ljusaste tiden nu men ändå =P

OM det bara kunde bli lite juniväder med sol oxå så blir jag nöjd!

=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits