Växter =D

Kommer ni ihåg den här växten? nässlan som jag planterade i april någång =)Så här såg den ut efter 2 v:



nu ser den ut såhär:


heheh monsterväxt =)

några andra favvo växter hemma hos oss =)







---------------------------------------------------------------------->

Den "lilla klätterväxten". Den har vi fått av mormor som ett litet

blomskott =)  som ni ser så har jag tagit god hand om den!

Lampan brevid är ganska stor.. en IKEA lampa.















------------------------------------------------------------------------------->

Ett av Fredriks bidrag till vårt hem! En GIGANTISK växt!

Den är väl nästan lika hög som jag är lång.. om inte högre!!

Cool =D





















----------------------------------------------------------------------------->

Ytterligare ett av Fredriks bidrag. En Monstria



=)





















----------------------------------------------------------------------->

Den här lilla gula saken är min gummistövelfrån när jag

var en liten liten tös =)

Mamma har gett den till mig nångång !

















Några av våra övriga växter




Jag gillar mina växter jag.. så mycket så jag ägnar ett inlägg åt dom =)

ja håller även på att odla nya.. det skall bli en till nässla och en till monstria =)

Kommentarer:
Postat av: Mirja

jäklar vad växter ni har!

2009-07-01 @ 17:17:44
Postat av: Madde

Gud vad den den första växten har växt =)Roligt med växter!=)

2009-07-02 @ 07:11:54

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits