Växt update

Jag måste bara göra en uppdatering på monsterväxten nu :

April:                                                                             1 juli:



igår 29 Juli såg den ut såhär:


haha nu måste man flytta på gardinen för att se växtens topp! helt sjukt.. på dens nya plats slår den snart i taket.. undra vart ja ska ställa den då? Den verkar trivas i allfall då den blommar!



Sen har en palm som håller på o får en ny "stängel" .. den bröt sig ut ur skaftet =P


dom trivs mina växter =)

Den här växten har jag haft i flera flera år.. o plötsligt så händer det här ; P o monsterväxten har jag tagit skott på från en gammal stor nässla som jag har haft =) kul o se från skott till monster =)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits