Med buller o brak?!

I går natt vaknade jag kl 05.00 av att något brakade till.. ganska rejält.. blev lite rädd.. gick upp yrvaken för att kolla om något hade ramlat ner i lägenheten..

men jag hittade inget. tyckte dock det lät inne i vårt sovrum fast på andra sidan väggen.. alltså hos grannarna.

Väckte F o sa: hörde du att nåt ramlade ner? det var nog inne hos grannarna för det är inget som har ramlat hos oss.
fick något mm tillbaka haha


somnade om


Vaknade vid 07.00 tiden och skulle slänga något på tvätten.. då ser jag att våran tvättkorg ( ikeapåse ;P ) är full med ett par av våra spel..??!!

det tog mig några milisekunder att fatta varför dom låg där..


dom hade ju ramlat ner från hyllan över med buller och bra mitt i natten =)

hahaha



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits