jaaa jag vet

kanske lite för många bilder från slött poolhäng ; P men när det är så här fin väder kan det inte hjälpas!

Idag åkte jag ut direkt när ja slutade.. har hunnit sola lite..det var häärligt!! =D

nu ska ja bara visa en bild på mammas fina blommor i spaljén. Ja tror det var honungsrosor men jag är inte helt hundra..



efter den stund kom honey oxå ut.. han slutar senare en mig nu.. ja har ju sommatid! =P

har inte hunnit med så himla mycket mer idag.. =)


nu ska vi gå ner o hämta tvätten.. hörs imorgon..då är det FREEEEEDAG!!!! JEJJEJJJJ

=)

Kommentarer:
Postat av: madde

inte helt fel att svalaka sig i en pool i den här värmen =) men man ska inte klaga,för snart fryser man väl arslet av sig igen! kram

2009-07-03 @ 23:00:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits