I give it a shot!

hehe såg Ameliés  tävlig.. o ja jag antar att jag är först så I give it a shot =) bara för att om jag vinner som så ska fredrik få dom.. han tjatar jämt om dom där vitaminwell så fort vi går förbi en reklamskylt med dom på stan ;D heheh

http://vitaminwell.se/











vitamin well - tävling!





TÄVLINGS DAGS!

Nu kan ni vinna smakprover på Vitamin defence och Vitamin focus.
Jag blev riktigt glad över att jag fick dela ut Vitamin focus, för det är min favorit.
Vinnaren får 5 flaskor av varje - sammanlagt 10 Vitamin Well drycker!



Tävlingsregler!
Det är endast ni som är bosatta i Eskilstuna kommun och som har en blogg
som kan vara med i min Vitamin Well - tävling. Ni ska på er blogg länka
till tävlingen, skriva några rader varför just DU är i behov av dessa drycker.
Lägg även upp en bild och länka till Vitamin Well! Maila sedan ditt bidrag till:
[email protected] Lycka till!


(Tävlingen pågår tills på fredag 14:00)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits