Husfru ?! jag? ;P

Igår var det söndag.. En egen slöarsöndag för min del =)

Fredrik blev upphämtad kl 08:30 för golfspelande medans jag låg kvar i sängen och sov.. Pallrade mig upp runt en 11:30 tror ja..

slöåt frukost och gjorde mest ingenting..  tog en lååång ducsh o skrubba och hade masker o inpackningar.. =)=)=)

Sedan blev det lite hastigt bestämt att freggan skulle komma förbi på en fika en timme senare.. han skulle ha kommit på eftermiddagen..

dock så stannade han bara en 45 min lr nåt sånt.. lite miss i planeringen så det var ju lite synd.. Får ta igen det snart..

Vi upptäckte dock att man kunde fika på våran lilla balkong.. det går med 2 stolar!!!
Jag upptäckte att freggan inte gillar arraksbollar och dammsugare.. (MER TILL MIG YES!!!!!!)

När älsklingen kom hem så gjorde vi samma sak.. fikade på balkongen.. myspys! Fredrik vann golfen btw.. måste skryta lite om min älskling! Han sa själv att han blandade alldeles fantastisk golf med riktig skitgolf.. han had tydligen gjort en birdie på ett hål.. tror ja det var.. det var iallafall 1 under par.. vilket betyder att han slog ett slag mindre än det som är tänkt för den banan.. ser ni vad jag kan för att vara en so inte har spelat nån golf =P hahahaha

Ja o honey tänkte åka o skjuta lite hinkar nån dag.. o fråga freggan om han vill hänga på.. så om du läser det här.. wanna come?!  =D


Efter fikat gjorde vi vår veckohandling.


på kvällen så var jag en riktigt huslig tjej =P jag tog fram min gamla symaskin som jag har fått av mormor för 100 år sedan o som fortfarande funkar superbra.. O så follade jag ner fredriks jeans.. han blev jätteglad och det blev fint så jag är nöjd!


Sedan kollade vi på film.. YES man.. det var rolig så den kan jag rekomendera! whay more thenbröllopsduellen!! =)

Jag har haft en suuperduuperhelg.. men varför tog den slut så fort =(

=)



Kommentarer:
Postat av: Madde

vad ska ni skjuta hinkarna med? gevär? =) =D kramis

2009-07-06 @ 15:31:15
Postat av: Anonym

hahhaha, man ska slå en hink, säger dom golfmuppar jag känner =)kramis (tack för ett gott skratt) =) =D kram

2009-07-06 @ 18:06:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits