bästa dealen

I lördags gjorde jag en deal med min bättre hälft.. Han ville så gärna se vår vän i bikini.. o detta är alltså en manlig vän =P hehe.

Den manliga vännen hade såklart ingen egen bikini varpå han ville låna min.. aldrig i livet att ja lånar ut min favvis..

Fredrik ger mig en deal jag inte kan mostå:

Låt honom låna den och du får 2 nya bikinisar av mig som du får välja själv!!!

MY GOD =) happines för en klädtokig tjej.. älskling du vet hur man gör en tjej lycklig ; P


While he was at it..  Fick höra att han ska bjuda mig på Indiskt nån dag.. den enda haken var att han skulle välja nåt till mig.. för på fyllan visste han minsann verkligen vad jag gillar =) säkert annars oxå =)

myspys!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits