AW o frieri!

Igår var det full fart efter jobbet.. jag cyklade hem och lagade pannkisar åt mig o min älskling. Precis när jag gräddat klart den sista pannkakan anlände min andra hälft =P hehe tajming!

vi käkade lite snabbt o ja bytte om till lite andra kläder.. sedan begav vi oss ner på stan.. ja skulle träffa Linda o Paula för en afterwork o vi valde Centro.. tyvärr måste jag säga att jag fick ett dåligt intryck av stället och vet inte om jag gör om en AW där.. =/ Det tog 7 svåra år  o beställa nåt.. kan bero på att deras kortdragare var seg o tydligen inte funkade ibland.. o att dom hade 3 killar i baren var av EN kunde blanda drinkar.. de andra 2 kunde typ hälla upp öl.. eh?! varför jobbar man i en bar på aw o inte kan blanda drinkar..?!

Iallafall så hade vi en super trevlig afterwork =)

 Paula =)

 Jag o linda =)



Grabbarna satt på grappa lite längre bort hehe =)


Efter en stund kom Tilda o anslöt sig till sällskapet!



efter aw:n gick vi på bio. vi skulle se the proposal..  My god! Vilken dålig film.. 


Sandra Bullock var duktigt som vanligt.. men INTE Ryan Reynolds.. o inget kunde rädda det dåliga manuset.. kan någon ge mig tillbaka de 2 timmarna av mitt liv??!! PLEASE.. Someone?! Anyone???






hehehe

Kändes inte värt att komma hem halv 12 för den filmen.. sorry!

















Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits