Any given sunday..



Fredag:



Bio!!! såg Harry Potter och Halvblodsprinsen.  Den var jättebra tycker jag! Man blir aldrig besviken på en Harry Potter film så är det bara!



Dom kan vara bra eller bättre men alltid bra!! Hittis har jag nog tyckt ändå att 3-5 är lite bättre dock! Men oj vad dom är mörka nu.. defenetivt inga barnfilmer längre som typ 1:an 2:an.






Lördag:

Boys and girls day ; P hehe

Fredrik o Danne vaxade Firebirden.. ja o Linda solade oss! det kallar jag bra fördelning =D






  


Sen åkte vi hem till oss på kvällen, beställde mat och spelade kubb och wii..

ja o honey fick stryk i kubb men vi spöa dom i wii.. lr ja fredrik vann allt o jag kom 2:a =)

Fast jag vann boxningen.. spelade först mot linda och mötte sedan danne i final.. hehe
Skaplig träningsverk jag har idag då =P hahaha


Söndag:

Hälsade på Mormor =)) varl änge sen.. fikade och pratade om Paris resan som närmar sig =)

Sedan tog jag en snabbfika med Linda på stan.. vi provade det nya på torget.. First Coffé eller va det nu hette heheh!
Bra ställe! inget o klaga på!

Sedan hann ja o älskingen med att åka o  veckohandla.. vara duktiga så =)


Sedan kom Fredriks mamma förbi och sov en natt på väg hem från gbg. Trevligt! =)
Fick spö i Geni där igår kväll,, konstigt.. de 2 jag spelade med är ju övernaturliga!

Fredrik kan komma ihåg vad det heter när ett isblock lossnar från en glasiär.. men inte vad vi ska göra den här veckan typ.. konstigt.. undra om det är för att det är så fullt med annan info där uppe i hjärnan på min sötnos ? =)

BTW. det heter kalvning.. när det isblocket lossnar =P




=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits