After work ;)

Igår efter jobbet träffade jag Linda =) vi skulle åka o köpa present till Danne som fyller idag. Ja handlade ett paket från mig o fredrik oxå för vi har blivit hembjudna till danne ikväll för o fira =) trevligt!


Jag o Linda gick sedan vidare till Å-bryggan för after work och käkade hamburgare.. för att ha hört mycket dåligt om å-bryggan måste jag säga att jag blev väldigt possitivt överaskad! Jättegoda hamburgare.. deras bbq-sås var to die for!!!! vi fick maten snabbt, linda fick sin utan de 3 saker hon sa att hon inte ville ha på hamburgaren osv.  Personalen var även väldigt trevlig!

Jag vet inte om det blir mer problem när det är större sällskap som kommer dit..

Det är lite synd att Å-bryggan har sitt dåliga rykte för det gör att det inte är så jättemycket folk där en onsdag som igår.. vilket gör att även sånna som jag som gillade åbryggan kanske hellre drar sig in mot nybrogatan för att se lite människor.

Jag tog inga bilder på Å-bryggan.. ångrar det lite.. men vi får gå dit snart igen helt enkelt! =D


När vi hade ätit färdigt så drog den in hemska moln.. mörka och dom kom verkligen från alla håll o kanter.. hehe
Då tyckte vi att det var bättre att vi mötte upp Fredrik o Danne på nybrogatan istället för att dom kom till oss.. efter att vi frågat om vi fick sitta ute på grappa och servitrisen svarat -nej det börjar regna snart övervägde vi att byta till Centro men eftersom killarna skulle käka så satte vi oss inomhus på grappa.

10 min senar hör vi hur folk börjar skrika o det blir ett "jäkla liv" .. där kom regnet hehe.. folk forsade in o lokalen.. o regnet verkligen öste ner.


Ser ni att det regnar

Jag tycker det är ganska mysigt när man sitter inne med öppna dörrar o ser/ hör hur regnet smattrar utanför..!



Mysigt var det..


när vi satt där kom Linda på en bra idé.. Killarna vaxar bilen på lördag och dom slipper köra så dom kan ta en öl medans jag o linda solar oss i poolen.. allt detta hemma hos mina förädrar...  Man skulle kunna säga att hon bjöd in sig själv o danne hehehe!

Kul! jag gillar när folk vill hitta på saker =)

O mamma o pappa har ju sagt att det är ok att vi kommer o badar =P

så ge mig bra väder på lördag, vädergudarna ok?! =D






Kommentarer:
Postat av: Madde

HP immorn =) Spännande =) vi ses immorn kramis

2009-07-16 @ 18:40:39
Postat av: Amélie

jag var på Å-bryggan på min b-day den 26 juni och det var en riktig besvikelse mot förra sommaren..



Det kändes inte alls som samma ställe..inte samma goda service eller mumsiga mat..



Stället i sig e ju toppen..men som sagt

förra året var det mer klass :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits