After work och popquiz!

Gårdagskvällen var en riktigt trevlig en =)

Vi åkte direkt från jobbet ner på stan för att after worka med jobbar kompisarna! Vi intog Centro och hade trevligt till en kl 19.00

Efter detta skulle jag o älsklingen träffa freggan. så vi gick vidare till grappa där vi möttes upp!


Måste säga att när jag har provat både såhär på en kväll så vinner faktiskt Centro.. jag gillar det stället mer.! =)



När klockan är runt 21.00 så kommer freggan på den idén att det hade vart kul o gå på popquiz på harrys om vi inte skulle ha behövt gå upp o jobba .. Äsch tänkte vi .. lever bara en gång!

Så vi gick o käkade på macedonken! Maddes brorsa jobbade =) jag o freggan var tvugna att käka lite. fredrik hade redan ätit..


sedan gick vi vidare till harrys! där kommer Emelie och mötte upp oss.. Jag tyckte det var väldigt mysigt med popquizzet och kommer garanterat göra om det snart =))) honey gillde det oxå!


Kom hem runt en 12.. men hey .. det är fredag idag =D


Kommentarer:
Postat av: Madde

Bjöd han på någe då? =)

2009-07-31 @ 23:15:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits