tillåt mig att vara irriterad..

Alltså .. vad är det för fel på folk? ja har haft en jobbig dag ok.. ja ville bara gå till friskis och träna mitt pass utan att någon bryr sig det minsta!!!

Men det var tydligen helt omöjligt..  ja hade snabbt som sjutton köpt en fjällyougurt drickbar och tänkte dricka halva för att få lite energi innan träningen och när jag ställer mig utanför salen och väntar med min yougurt är det nån snubbe( läs: typ obehaglig 40-45 åring som bara pratar med tjejer som är runt 20 på gymmet) brevid mig som säger:

- går det bra det där? att dricka det precis innan träning?
- jo det går nog bra, ja tänkte dricka halva eller så,
svarar jag något undrande över att nån bryr sig eller har med det att göra!
- ja för vissa får ju håll och BLA BLA BLA *massa oviktigt blaa*

ja svara artigt för sån är ja lärd men ganska kort och inte speciellt intresserat.. då brukar de flesta människor fatta att man inte vill prata ellerhur?

nehe då tydligen inte ..

sen när jag har gått in visade sig att den här typen "jobbade" extra där och höll på o fixade golven.. 

jag hade fått en av den dumma brädorna som ja inte fattar hur man höjer upp ett snäpp.. och ja ville inte ha den på lägsta så ja höjde upp den ganska högt ändå.. och då kommer den här idioten igen och säger:

- går det verkligen bra det där med så högt?

nu är ja skiitirriterad på människan och säger nog kanske otrevligt :
- JA! det är INGA problem! och vänder mig om och kollar åt andra hållet..

det är nog ingen risk att den där muppen får för sig att kolla åt mitt håll igen.. men man vet ju aldrig..

till saken hör att när jag fick ta i den dumma brädan tappade den ena foten hela tiden, den satt inte fast.. men till min stora lycka var det ett annat pass efter mig så nån anna fick plocka bort den dumma brädan hahahahaha


Det bästa som hände på hela dagen ( kändes det som) var när älskling kom och hämtade mig och hade tortellinigratäng klar i ugnen hemma =) *kärlek*


och imorgon mina vänner:

Its Friday.. ( I´m in love)

I don't care if Monday's blue
Tuesday's grey and Wednesday too
Thursday, I don't care about you
It's Friday, I'm in love =)=)=)

*trallaaallaallaaa*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits