summasumarum

fan ja e väldens klantigaste!!!!!!!!!!!!! ja glömde kameran på jobbet.. =(( o den skulle ja ha med till madde o johan.. aja det löser sig nog för ja har alla bilder urladdade i datorn..

vi ska ju till madde o johan imorgon och ha thailandsåterblick heheh ska bli supernajs!

kolla på filmerna och alla bilder ! wiioooii =) kul!

har haft en supermysigkväll hemma med auu =)  han hämtade mig efter träningen och hade lagat tacos! NICE!

sen har vi kollat på let´s dance.. och Samantha och ätit ost och kex, druckit varsitt glas vin och myst!

sammanfattningen då..

lets dans va bra! skönt att det är tillbaka , stjärnor på is var ingen höjdare, såg 2 program tror jag =)

MEN Samantha va ASBRAAAAAA! hehe roligt o se på .. både ja o fredrik tyckte om den serien..



nu sitter jag här och skulle gå o lägga mig och sova .. halv 12 på en fre.. Ja, jag är en arbetande kvinna i mina bästa år ( som är trött som en pensionär när det kommer till fredagar) haha

Tur att vi bestämde med m o j i morgon =)


thats alles for nu! =)

seee ya och sov gott <3


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits