stackars auubjörnen Fredriksson

stackars stackars älsklingen!!!



igår när ja skulle o träna ringde han mig och sa att jag nog skulle få komma o hämta honom för vad jag fattade så hade hans mjukisbyxor gått sönder.. o han skulle till Arosfortet med jobbet.. ja sa att ja inte hann.. skulle ju träna om en liten stund!

sen ringde ja upp o kollade om han hade löst 3 min senare.. och då fattade jag vad som verkligen hade hänt!!!!!

han hade inte haft sönder mjuiksbyxorna utan fingret!!!! VAAAAAA??? typ skrek ja på stan.. han sa att fingret inte gick att böja upp sista biten och att det bara hade smällt till..

men vi kom överens om att han skulle ta sig till akuten för dom rekomenderade honom att åka in och att ja skulle höra av mig
efter träningen..


efter träningen åkte jag dit.. han satt därinne och blev jätteglad när ja kom =) han skulle få vänta en stund på doktorn och sen gå ner på stan och käka med sitt jobb.. och pga det så åkte jag hem efter en stund för att Antonia skulle komma hit.. ingen ide att ja säger åt henne att inte komma och sen går fredrik ner på stan o ja sitter själv hemma resten av kvällen!


fredrik hade jättetur! han blev klart på akuten kanske kvart i 9 och dom andra skulle käka vid 9 .. så han knallade direkt därifrån till stan =) det var en sena som smällt av och nu har han en skena han ska ha i 6 veckor.. hejdå romme säger ja bara =(

ja o Antonia hade en supertrevlig kväll!!! måste göras om!!!  vi drack coctails och kollade på let´s dance.. pratade och spelade guitar hero !!
lite snygga bilder på oss.. hrm.. Antonia är jättesöt men jag vet inte riktigt vad jag har för mig på bilderna.. svårt att vara seriös eller?? hahaha


sen gick vi ner på stan.. hade trevligt och dansade!!! mötte sophie o sandra.. Antonia umgås med Sophie..


vid 1-snåret drog ja till stället där fredrik var o satt där en sväng..sen gick vi hem!




 






                                           


haha snygging .. verkligen =P                                                                          Fredrik hehehehe



Kommentarer:
Postat av: Amélie

det e bara att säga till om du vill se dom :)

Ska rensa ut mycket.. hahaha.. det svämmar över på både kläd/väsk/möbel-fronten :P

kramar

Postat av: Antonia

Tack igen för en trevlig kväll! Måste komma över och lira lite guitar hero igen! :) Kramar

2009-01-25 @ 20:21:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits