Spotify


If you  don´t got it you´re really missing out of something!!!!


Vi fick det för kanske en 14 dagar sen av honeys bror.. bäst i världen! du skriver i vilken låt som hellst (i stort sätt) i hela världen och så söks den upp och du kan spela den i din dator utan att ladda ner den.. du kan även göra din egen spellista med alla låtar.. du måste vara uppkopplad mot internet och det kommer ibland ( men sällam) reklam.. Annars TOTALT ÖVERLÄGSET!!!!

och när vi ändå snackar musik.. jag har blivit helt hooked på Lady Gaga - Poker Face




Can't read my, can't read my
No he can't read my mind poker face
(She's got me like nobody)
Can't read my, can't read my
No he can't read my mind poker face
(She's got me like nobody)


.. oh ja vet... how could this happend? =)


pröva själv och lyssa på denna låt 3 ggr och det är kört..

haha fredrik o jag hörde den i bilen till jobbet igår o sen hörde jag den på jobbet på radion..
o berättade att den hade fastnat.. fredrik svarade haha jaha inte på mig ja har bara hört den en gång..

ja spelade den 2 ggr för honom här hemma ikväll..  2 min senare stog han och vek sin tröja och vad hör jag ??

Jo min älskling som står och trallar poookerface! hahaha got ya!


Ha en trevlig kväll det som är kvar av den! =) skall gå o duscha och äta nån frukt!!


=)

P-p-p-Pokerface!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits