Seg o så..

japp idag är jag seg.. vem orkar festa fre-lör? inte jag längre haha ja är en pensionär.. igår var vi på Calles utflyttningsfest hehe..=) trevligt!

men jag hade inte med mig nåt leg, inga pengar ( löning för mig 27:e) och ingen som hellst lust att gå ut igår igen så när alla drog vidare gick vi hem.. auu var nog lite besviken men han ville inte gå ut "själv".. hade lite magknip oxå vilket inte gjorde saken bättre direkt!


Kul o se folk man inte sett på ett tag.. =) o ja hade världens finaste outfit! var så nöjd och så hade jag inte kameran med mig så ni kan tyvärr ej få se.
En svart minikjol, svarta genomskinliga strumpbyxor,vitt tajt linne och en fin kofta jag köpte i thailand!


Idag har det vart en slappar dag.. skönt.. har ätit chips  o choklad =p

o sen ska vi köpa semlor hihihi favvo!!!


vi har dock rört oss utanför huset.. vi var o kollade på en lgh idag.. den var fin.. jag skulle absolut kunna tänka mig den om vi fixar köket! vi får la se.. det va rlite folk där och så.. kanske ska gå tillbaka på andra visningen =)

just nu kollar jag på Amazing Race.. sååå bra! men det kanske inte är någon som är chokad alls =P ja älskar ju allt som har med resor och alla häftiga platser på jorden att göra =)


ska käka min halva pizza från igår snart.. världens bästa slappar dag hehe

pusss på er!

Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Du får bertätta om lgh sen! hoppas helgen har vart bra i övrigt! Vi ses på onsdag=)

2009-01-25 @ 21:58:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits