Rena Rama Grekland.. o vad är väl fel med det?

Ikväll har det premiär..

Det som jag vill se för att kunna såga platsen det utspelas med "egen erfarenhet" på hehe =P.. det som min kära sambo inte vill se för att det får honom och längta .. han sa så här:
- Nej fy fan det borde finnas nån lag mot att visa sånt här nu.. när det är ett år kvar tills nästa gång?

ja pratar såklart om Semestersvenskar..!

Programmet där vi skall följa reseledare i Thailändska Phuket! 


ja tycker såhär.. ja har inte vart i phuket men det jag har hört så verkar det inte så roligt i jämfört med krabi som vi var i..

Phuket:
Solstolar, Bananbåtar, parasol, fest, stora shoppingcenter och såklart.. dessa reseledare.. det bådar inte gått!

Krabi, Ao nang:
Inga parasol,solstolar eller bananbåter.. bara longtail och en o annan motorbåt.. ingen fest några barer som man kan sitta o prata på.. och små mysiga shoppingstånd..

ok jag kan tänka mig att åka från krabi till Phuket för att shoppa en dag så okej för shoppingen..

Annars så känns det väldigt greklandssemester x 100!! felfelfel.. inte så jag ser thailand..


MEN visst det finns många som tycker om att åka till Phuket och för dom passar det säker alldeles utmärkt.. bara inte för mig..!

eller madde hehehe..

När vi var på phi phi var det typ samma sak som phuket och då frågade jag madde vad tänker du på när du ser allt det här med parasoler och bananbåtar?  varpå madde svara rakt in i kamera:
- på Jävla Phuket! o småskrattade lite

-haha greklands semester var det jag var ute efter heheh =) svarade jag



se och döm själva:

Phuket, patong beach


Patong



Ao nang:



Phra nang



nå? =)

så kan det vara.. ja ska iallfall titta ikväll kl 20.00 på tv4


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits