Paket byte

IKEA 365+ Uppläggningsfat, 3 våningar
haha ja.. så blev det av iallfall..! =) ja träffade Antonia igår .. vi gick på skivstång tillsammans.. innan passet bytte vi paket!

ja.. seent I know! men iallfall.. jag hade köpt ett silver armband till Antonia och jag fick ett "kakuppläggningsfat" av henne.. mer som ett torn =) det var jättefint.. jag hade ett gammalt rangligt innan så det passade verkligen perfekt!

Det var kul att se henne.. länge sen! vi är dåliga på att träffas.. så nu ska vi faktiskt ses på fredag igen =) ska bli roligt!!

ikväll är det pressat schema.. fika 5-7 tiden.. senast.. sen får fredrik komma och hämta mig så måste vi åka o handla!


=)

ha en bra dag!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Fint med ny design! =) vi ses immorn kväll! kram

2009-01-20 @ 22:14:42
Postat av: Antonia

Det är bra att vi tar tag i detta igen och börjar ses lite oftare igen :D

2009-01-25 @ 20:33:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits