...och det blev det inte heller..

outfit alltså.. =)

o ja kanske överreagerade lite förut.. men om det fortlöper åt fel håll med bloggläsandet alltså så kommer jag nog att vidta åtgärder hahaha =)

anyways..

ikväll har jag kollat på semestersvenska.. åh fan madde ja håller med .. JÄVLA PHUKET!!! vad är det för ställe? hemskt!
massor med människor, konstiga typer, skandinaver osv,,,

Men det sötaste var det gamla pensionärsparet .. ja tror dom hette Ulla och Doglas.. eller nåt! åh dom var så söta..gubben va jättenöjd när han prutat ner lite och sa att han skulle köpa en klänning till sin tant med blommor på för hon gillade blommor.. dom hade vart gifta i över 30 år.. sååå söta =)

men jag längtar verkligen till värmen.. ja o honey kolla på våra tunisen bilder sen oxå vilket inte gjorde saken något bättre alls..

Nedan  Saharaökenen.. det var ju såååå coolt =) o ja den jallajalla typen under här är faktiskt jag!


ja o älskling i Sahara


Och den fina stranden på Djerba.. ja har bränt hårbotten ifall någon undrar om ja fortfarande var inne i jallastilen =P hahah


Men till något helt annat.. ja tycker det känns jättekonstigt att ha flyttat på hela min arbetsplats till ett mycket mindre bra ställe.. inget centrum, inga affärer, inte ens nån mataffär.. =(( ja o fredrik har kommit överens om att jag ska skjutsa honom till jobbet ganska ofta( och inte tvärt om) så ja har bil och kan ta mig ner till stan när ja vill.. det är bara ca 4-5 min bil till fredriks jobb så det kommer nog hända att ja käkar där nångång ibland.. =) så då e det ju bra om jag har bilen!

Undra om det finns flygbiljetter redan nu? ska kolla =)

Tomorrow.. torsdag.. =/ tråkig dag.. träna bräda tror ja.. ingen träning idag det var bara tråkiga pass..!

=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits