Nya tider

nu börjar jag tänka på resten av mitt liv,,


ja har hittat något jag verkligen skulle kunna tänka mig att göra.. nåt som jag brinner för och som jag nu tack vare några klick på internet är många steg närmare,,

ja har kollat på det förut men nu känns det mer rätt en nånsin..  Dock så kommer dessa planer inte sättas i verket förrän tidigast kanske i höst eller nästa år..

det är ett stort kliv och man måste vara beredd att satsa..

klara man det on top of everything? kommer det vara värt det?


och kommer det ge mig det jag vill ha i slutändan?


o just det.. hur kommer mitt liv se ut då? om ca 2-3 år?  26-27 .. bra ålder..

om någon tror att jag funderar på att skaffa barn nu efter det sistnämda så kan jag säga att så är inte fallet =P

=)


The world underneath your feet.. ; )




Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Nej, nu blir jag nyfiken! Du får allt ta och berätta! =)

2009-01-16 @ 15:26:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits