Nu är det slut på gamla tider..




eller är det?

haha ja ringde faktiskt upp en gammal vän till mig idag som jag inte umgåts med på 2 år kanske..

märkligt hur det blir sådär.. i alla fall så ska vi ses o fika imorgon..! trevligt!  ja tror han bor ihop med sin tjej nu.. vore kul om man kunde umgås alla fyra..! =)

vi får väl se.. det var ju trevligt att svaret blev:

a det vore trevligt och inte eh nej tack! hahah  man vet ju aldrig!


idag hoppas jag få med mig emelie skivstångs träningen... hon har besökt från fjärran länder så vi får se .. skivstången går ju ganska sent  =)


sen är veckan full.. ja fyllde ju de 2 hålen tis - ons med fika imorrn och på ons ska vi boka hotell med madde o johan i rom =) NICE!

i ju försig så vet ja inte riktigt vad ja ska göra på fredag.. fredrik ska ut med jobbet och det kan bli sent.. aja det löser sig!





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits