Mening..

Usch vilken dag hörni!

fredrik ringde ca en halvtimme efter att han gått till jobbet..  Bilen började gå varm ( Kylarvätskan hade frusit) så stackars älsklingen körde lite , stannade o lät bilen kyla ner sig, körde lite osv  hehe men fram kom han!.. o sen lånade han sin kompis bil och åkte o fixade glykol.. vi får se.. ja kanske behöver hämta honom om bilen inte vill gå som den ska hem.. hoppas hoppas håll tummarna!

Annars så sitter jag mest o drömmer.. ja vill tillbaka till solen o värmen.. !

Det var tydligen -17 grader imorse.. o ja som glömde o ta med mig nåt att ha på huvet.. mössan eller mina öronmuffar..!

ja tänkte gå fort så du inte förfryser dig människa hela vägen till jobbet.. o fasar nu för att gå hem..


o ja hade tänkt träna ikväll..om jag får tag i madde.. ja tror hon medvetet håller sig undan för att slippa träna.. hehe jag får väl åka o hämta henne o bära henne till träningen!! =P
hehe fick precis tag på henne så vi ska ses innan 19.00  =D roligt..



Det behövs att komma tillbaka i gamla gängor igen..!


o kul o få användning för min nya träningsväska.. köpte en jättefin rosa en igår! såhär ser den ut!

=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits