jasså ni hittade mig.. FAN!



ja.. tydligen så har dom på mitt jobb hittat hit,.. fan va tråkigt.. ja funderar på att lösenordskydda mig just nu.. ja vill inte dela allt med mina kära arbetskamrater..  men jag har ju hittat emmas o mirjas.. får se om de tycker att det är lika roligt nu? när man inte kan riktigt skriva vad man vill.. inte för att ja skriver allt ändå  =P

ja undra väl hur fasiken sara visste att ja satt fast i Peking men jag avvaktade..

tråkigt att ingen säger nåt bara.. men ja är väl alldeles för intressant för att nån ska få mig att skriva mindre...


 kränkande..?? Hell yeh!

nej nu blir det lösenord på den här eller byte.. maila mig om ni vill ha lösenordet: [email protected].
kommer inom kort bli lösenord alltså! BESTÄMT



Kommentarer:
Postat av: mirja

Känns det verkligen sååå kränkande att jag plus 2 till vet? Men du klarar av att "blotta" ditt liv till andra (kända som okända) som läser din blogg. Bara en tankeställare. Men jag förstår dig till 100 =). Lösenordskydda. Snart är väl johan i krokarna. haha

2009-01-14 @ 11:46:07
Postat av: sofie

hahaha =) det var ju ganska lungt som tur var.. mer än ja trodde =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits