Hej!

hej hej..

japp i´ma alive =)



Gårdagens reflekterande:

Denna är egentligen från i mån.. Jag var som vanligt på skivstång på frikis, men det var inte den vanliga ledaren uta en annan "inhoppare". Hon hade ett mycket tyngre pass som jag gillade. jag tyckte om att hon körde en repa sen vila lite och sen på´t igen!

Sen passade hon på att göra "reklam för sitt pass" .. det som går på lördagar vid 10-tiden nångång.. fan! ja som hade kunnat tänka mig att gå annars.. jag kanske kan gå varannan vecka kanske =)
Antonia ?! ; ) o du! hur gör man om man skall boka spinn/styrka.. inte går o lägger sig före midnatt en v innan eller? hehe


iallfall så kände jag mig verkligen som superwomen när jag gick därifrån.. jag såg en typ som såg lite obehaglig ut men jag tänkte mest ( hhahahaha) om du kommer i närheten av mig så HAAAAAIIIYAAA!
hehe ja nu skrattar ni nog åt mig.. men jag bjuder på det..


idag känner jag mig dock inte som superwomen när jag struttar runt på mina klackar och hela kroppen HURTS! =)
Väl värt det skall tilläggas!




Yesterday:

Var på personaldagar dårå.. dagen gick fort och smärtfritt! =) värsta var nog maten på fortet.. den va inte så najs..!


igårkväll kände jag mig uppgiven.. hur gör människor för att få tiden att räcka till? igår slutade jag ändå tidigare.. ca 45 min.. den tiden åts upp direkt av att jag gjorde några ärenden så när fredrik hämtade upp mig så åkte vi direkt och kollade på lgh som vi kollade på i sön igen.. nja måste ajg säga.. ja gillar bara sovrummet och hallen .. inte köket och vardagsrummet..  o köket ogillar jag verkligen!

Efter detta var det bara hem och hoppas att ingen hade snott våran tvätt tid vilket ingen hade så då laddade vi maskiner.. upp o lgh skriva matlista, åka o handla, hänga tvätten, laga mat, hinna se på top model, och sen då? sen vill man ju gärna umgås lite med den man bor med.. sen duscha, borsta tänderna och kanske läsa något .. sova.. ja somna efter 12.. suck!

o ja o honey behöver inte sova lika länge,, fredrik måste sova tidigare än mig.. han går gärna och lägger sig kanske 11.. jag är gärna vaken till 12.. det kryper i kroppen på mig annars..

fredrik muttrar lite och drar på sig sovmasken vi fick på flyget hem från kina när jag säger:
-älskling jag tänkte läsa lite!



                   
Mat


aja..


right now:   lycka till madde och johan! jag spricker av nyfikenhet ! =)




=)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits