hallålåå!

no god day!


det bästa som har hänt hittils idag är att mormor ringde till jobbet =) hon frågade lite om att ja hade uttalat mig i tidningen igår.. heheh .. Reportern lurade mig verkligen.. jag skulle inte alls uttala mig .. han ville bara ha svar på lite frågor..
aja..

VI bestämde iallfall att vi skulle åka ut till mormor ikväll.. hon skulle bjuda på mat =) trevligt!


igår började min Linedance!! kul!  Vi lärde oss en ny låt.. en av de 3 man kan dansa i Swedish open.. SM för Linedance=)

får se om madde o jag pallrar oss dit i år!


Vi lärde oss nått nytt steg.. undra om det kan ha hetat boggiwoggi steg kanske . hehe .. gick ut på att man skulle gå baklänges och fladdra med benen samtidigt typ hahah.. skratta fick man iallafall!



Nu ska jag käka med Honey! vi ska nog ta oss till Tonfiskparken =D


sEe Ya!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits