grejor! =)

Hej hej!

Idag är det röd dag.. if u didn´t know!! =P



Ja o älskligen vaknade vi lunch... halvdöda.. haha fredrik sa igår kväll att han stälde klockan på halv 11.. tjena tänkte jag o ställde min på halv 12.. kl 12 i "morse" låg vi fortfarande kvar i sängen ahahahaha! man kan säga att jag vann =)

vi åt frukost och segade oss =) sen gjorde vi oss inordning.. och åkte sen till affären..! handlingsdax!

bilen fungerade utmärkt idag.. tack för det! !!

Efter att vi handlat blev det lite tajt! jag skulle hem till emelie o visa henne thailandsbilderna o filmerna innan hon skulle iväg senare på kvällen..

 hehe roligaste bilden på henne--> vart är alla detaljer i ansiktete =P

ja skulle vilja lägga upp nån bild på oss men dom är på cd-skivor o de funkar i vår dumma dator =/

Det var trevligt.. kul att hon e back in town så vi kan ses oftare,, tror vi ska träna imorgon =) trevligt!! ja behöver börja igen.. ja kom aldig iväg igår för madde backade ur den busiluren! hehe dröjjer nog innan jag får med henne igen.. vilket har sina orsaker!


EN rolig sak: igår fick jag ny förfrågan om o gå på singing bee inspelning.. åh kul! det var ju den allra roligaste av de ja gått på.. madde o ja ska gå.. emelie skulle med men hon hade dubbelbokat! stolla ; )

o just det en till =P
Ja, älskling, madde o johan ska åka till romme i feb.!!! jiiihii va kul! men jag kan ju inte åka skidor,, hahaha det blir intressant =) hehe ja har åkt 2 ggr i mitt liv.. men eftersom vi har pratat om att låna en stuga som madde släkting har så är det bra att träna som hon sa hehehe totally agree darling! =D


                          


O i helgen är det 40-års fest.. åh så roligt! =)  mycket nu.. tiden bara flyger iväg.. härligt!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits