Gott nytt år!!! =)

Tänk att det är 2009 nu.. känns konstigt =) jag tänkte berätta om våran nyårsafton.. vi hade en supertrevlig kväll med Madde o Johan!
Så här såg vi ut:




Madde o Johan kom hit vid 6..! då drack vi lite glögg och spelade spel.. Qube.. svenska språket.. om ni inte har spelat det så är det väldigt roligt kan jag lova..!
många bilder är tagna på snedden.. why? dont ask me! =P o många e tyvärr suddiga,, men håll tillgod ändå!

vi hade dukat jättefint i vardagsrummet =)




och pyntat med giltter i hela lägenheten haha


men åter till glöggen =) som sagt glögg o qube .. och våra gäster som anlänt =)





jag måste oxå berätta att madde var on a roll igår!! hon vann både Qube och TP globetrotter som vi gick hem till dom o spelade efter 12-slaget =) grattis madde!

Efter detta gjorde älsklingen iordning förrätten som bestod av 2 småplock.. Fikon med bruscutto och pinjenötter.. och crustini med getost honung och pinjenötter.. mums.. den sista var bäst tycker jag =P





och till detta.. champange .. i ISHINK =) hihihi lite lyx på självaste nyår!








Vad gör madde i Ishinken måntro? hehehe =)


Skål älskling =)


efter förrätten sa jag,madde och johan och pratade medans fredrik fixade varmrätten.. mest Thailandsprat blev det =)

Varmrätten bestod av ugnsbakat potatis,soltrokade tomater och Lammstek med citron och vitlökssmör.. SÅ GOTT!! mums


Sen spelade vi Guitar hero world tour!!! SKIITKUL!.. jag o älsklingen fick det i julklapp av mamma o pappa!

snygga miner vi gör då hahaha










När vi hade spelat en stund tog vi paus för att äta chokladtårtan jag gjort till efterrätt!






sedan ... mer guitarhero =P

Efter det gick vi ner på stan för helt plötsligt hade klockan börjat närma sig midnatt! =)








GOTT NYTT ÅR ÄLSKLINGEN!!! <3<3<3


Kyrkan på nyårsnatten


Fyrverkerierna..!

















Efter detta fortsatte vi firandet hemma hos madde o johan.. som sagt spelade vi TPglobetrotter och madde vann =)  vi hade jättetrevligt och ja tror vi gick hem nån gång vid halv 3..

Nu ska vi åka ut till mamma o pappa o bjuda på det som blev kvar av chokladtårtan!

ha det så bra och


GOTT NYTT ÅR 2009 ALLA!!!








Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Vi hade supertrevligt och det var jattegod mat! Otroligt lyxigt maste jag saga! =) Det blev bra bilder, tar garna kopior!=) Jag hade valdigt tur med spelandet undra vad jag far otur med da istallet....=) kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits