Gooodis!

Idag är det freeeedag igen! wioioooo! godisdags!

 hehehe avis?? =P


ja har en super helg att se fram emot..

ikväll ska ja o emelie avsluta veckan med att gå o träna.. danspass på friskis!!! woohoo! ja älskar danspasset.. det är så roligt.. hehe

kul att ja får med mig emelie oxå =)  hon gick på bas igår.. så igår kväll fick jag träna själv.. ja har lite träningsverk idag efter bräda igår! =)

Efter detta kommer fredrik o hämtar mig och så åker vi ut till mormor som bjuder på middag! verkar som det blir hemlagade köttbullar.. mormors är de bästa!!!!!!


Kanske kolla på let´s dance därute oxå..  sen ska ja hem o packa om än lätt.. vi ska ju på 40-års fest i gbg lör till sön!



o på söndagkväll ska ja träffa Atonia för att äntligen byta födelsedagspresenter,, ja vet det var länge sen.. shit!

så sen nästa vecka då flyttar hela mitt jobb.. åt fel håll dock =/ längre för mig på morgonen! hehehehe betyder att ja måste gå upp tidigare därav den sura minen =)

intressanta tider som väntar 2009 .. =)

ååååh vet ni?

en av mina vänner ska gifta sig!!! va roligt!! grattis!!!







Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits