Fredag hela veckan..! trallallaaa!



i tisdags var det fre och idag är fredag.. ! trallallallaaa.! osv.. =D

Men det är väl något otroligt va vädret vill spela spratt med mig,, i måndags min första arbestadag på 3 veckor så var det köldrekord.. iallfall för mig den här vintern..  -8.,, Imorse gick jag o äsklingen samtidigt och han fråga om jag ville åka med honom.. aa mysigt! =)

När vi ska börja skrapa rutorna så sitter det som berg.. helt sjukt.. vi skrapa så gott vi kunde.. ja var alldeles varm och hade ont i händerna när vi var´"klara" ..vi hade skrapat alla utom bakluckan ordentligt ( varför är alltid bakluckan värst?)

som tur är har vi ju ett sånt där plastskynke man lägger över framrutan..så den slipper man ju skrapa =)

iallfall.. poängen med detta var att när vi väl sätter oss i bilen så visar den på -11 grader..
brrrrrr inte konstigt att man frös och att det satt så jäkligt på rutan..!

ja ska kolla om vi har några gamla skynken eller nåt som jag kan sy huvor till dörrarna av,, det borde ju funka om man bara sätter huvorna över glasdelen så man inte stör låset.. hm..

ska klura vidare på det idag.. det gör mig inte ett dugg om vårt bilen ser ut som en mupp i lapptäcke sålänge det kan hjälpa mig att slippa skrapa dessa jä*la rutor  =P


Var så irriterande när vi hade glömt sätta skynket på i tis.. o jag vaknade tidigt på nyårsafton(ons) o kände att:
nej nu går jag upp o bakar scones.. o när ja skulle grädda dom så hade vi inget bakplåtspapper..

ja åker o köper tänkte jag.. a visst.. efter att ha skrapat hela bilen.. skitsmidigt verkligen... tacka vet jag somrar!!!!!
hehe


Nu ska jag gå o köpa godis.. as i said.. ITS FRIDAY!..!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits