vill ni veta vad jag gjort i helgen? =)

okidoki =P heheheh

I fredags kväll åkte vi ut till mamma o pappa och kollade på let´s dance och spelade spel!

   

Vi spelade När då då? som vi fått av göteborgarna i julklapp! kuligt!!! =)

I lördags hade jga tänkt gå upp o träna kl 10.. jo tjenixen =P när klockan  ringde var jag halvdöd och kände mig lite sisådär så ja hoppade det och bäddade ner mig brevid fredrik igen.. myspys..

När han vaknade till gick han upp och gjorde scones till oss.. usch va vi börjar bli bortskämda med scones får nog ta o lugna ner oss på den biten..!

Sen åkte vi och handlade.. städade lite och började sedan göra iordning för thai aftonen som vi skulle ha hos oss med madde o johan på kvällen =)

Fredrik lagade världens godaste kycklingspett emd jordnöts sås..

   hehe =)

själv var jag in charge of det ja kan bäst ... drinkarna !!

  <---  Rom driver

Bordet kolla vad fint vi hade gjort.. ja tycker det är så roligt att bjuda hem folk o fixa o dona!!




sen dök gästerna upp =) = ) grisbjörnarna som hade vart i Romme.. usch ja e avis .. vi skulle ju ha vart med om fredrik inte hade gjort illa sig.. den enda som gillade att vi inte åkte var nog plånboken =P hehe






 

När vi käkat kollade vi på melodifestivalen.. som jag skrev under själva programmet och som det stod på löpet idag så var det totalt katastrofy!!! =) hheheheh .. ja orkar inte änga mer tankar åt det nu =P

Efter detta roade madde och jag oss med spotify.. madde blev hocked!!  här nedan har ni henne medans jag fixar efterrätten!



killarna??  Guitar hero world Tour såklart =)



Jag fixade även mer drinkar.. mojito någon?



Efterrätten bestod av glass, Banan o Choklad sås.. åt i allafall ja i Thailand =)



vi spelade spel och hade allmänt kul.. muppar ; )



  

.. efteråt blev det en massa disk men hellsike vilken rolig kväll! toppen =)

här är en liiiten den hehe




idag sov jag ganska länge.. sen skulle ja o Madde på Singing bee inspelning i sthlm..
här var den en massa snö när ja vaknade.. men tydligen skulle det bara snöa här så vi bestämde oss för att åka.. och vi hade tur.. sthlm hade inte en gnutta snö och plusgrader!

vi  hann inte ens till kjuls innan madde kom på att vi glömt GPS:n .. f*n.. men det löste sig för vi lånade pappas, sen kom vi till stränkan och skulle tanka och fylla på spolarvätska.. o vår bil är lite dum.. ett fäste i motorhuven funkar inte så vi har en liten vajer man måste dra i.. men den satt som berget.. jag började svära och tänkte att ja får åka med skitig ruta fram o tillbaka till sthlm.. var very pissed.. o fredrik svarade inte i sin tel.. visste inte om ja vågade ta i o dra..  fick tag i pappa som sa att vi skulle göra på ett sätt.. vi provade o hälften gick bra men sen ville den inte.. =///

* piiiiip ppiipp piiiiiiip* bil!!!! heheh

iallfall så kom det en bil som skulle tanka på motsatt sida och ställde sig brevid oss.. ur klev en kvinna som sa:
- Hej tjejer, jag har en händig man med mig till er!

heheh hennes man tog ta i vajern och fick upp motorhuven på 2 röda sek!!! thank U!!! =)

vi körde vidare.. kom fram till frihamnen i god tid..!!  Jag hade fått höra att inspelningen skulle börja 15:00 o vi var där runt 14:00.. stolta att vi var i tid =)

¨

 

Madde o bygglovs bussen


När vi stått i kö till 14:30 och ingen hade öppnat började vi undra.. och inte förren kl 15:00 släppte dom in folk.. Madde o ja va skiitsura! säger man att det börjar 15:00 då kanske man ska hålla det.. vi började fundera ut en plan..

när vi kom in frågade ja när det skulle börja o människan i dörren svara 16:15 ungefär

???!!!!!!!!!!!????! MUPPAR!!

aldrig att vi tänke vänta en timma o en kvart till.. glöm.. så vår plan.. vi gick in .. tog vår muffin, vår dricka och vår godispåse som det bjöds på.. gick på toa och började sedan tränga oss ut.. ni ser kön nedan.. alla hade inte kommit in direkt... så här många var det kvar när vi gick ut...  killen som gett oss en biljett kollade frågande på oss.. varpå madde fortsätter enligt planen och säger till killen att vi ska ut och röka..





Sen drog vi till IKEA i kungens kurva och avslutade söndagsutflyckten på bästa sätt!! dom kunde ta sin inspelning och kör upp den nånstans ... =P =P hahahahaha

Ja shoppade en stor växt!!! En kokosnötspalm som växer ur en kokosnöt! .. madde oxå..  o ja ringde faktiskt hem o frågade hehehehehe

sen lite andra småsaker bara =)

efter detta stannade vi och tog med oss mat från mc:edonken =)

Nice day!!!






He drinks tequila.. ( she talks dirty in spanish ) - Lorry Morgan och Sammy Kershaw  =)




Kommentarer:
Postat av: Amélie

ni behöver inge folk till ditt jobb? ;)

hatar mina ;P hehe

Postat av: Madeleine

Det var roligare på ikea! jättegod mat igår också! Glöm inte skicka in bilderna till tävlingen bara! kram

2009-02-08 @ 22:09:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits